Do roli Vincenta Vegi brani pod uwagę byli: Michael Madsen oraz Daniel Day-Lewis.
Początkowo Uma Thurman zrezygnowała z roli Mii Wallace. Tarantino, chcąc ją przekonać do zagrania w filmie, przeczytał jej cały scenariusz przez telefon.
Quentin Tarantino rozważał osadzenie własnej osoby w roli Jimmiego lub Lance'a. Wybrał jednak Jimmiego, ponieważ wolał być za kamerą w scenie, w której Mia (Uma Thurman) przedawkowuje i walczy ze śmiercią.
Quentin napisał rolę Julesa specjalnie dla Samuela L. Jacksona. Jednakże omal nie została ona oddana Paulowi Calderonowi po jego przesłuchaniu. Kiedy Jackson o tym usłyszał, poleciał do L.A. i "odkręcił" przesłuchanie, zostając przy roli Julesa. Calderon musiał zadowolić się rolą Paula - barmana.
Isabella Rossellini, Meg Ryan, Daryl Hannah, Joan Cusack i Michelle Pfeiffer były przesłuchiwane do roli Mii Wallace.
Quentin Tarantino napisał rolę Butcha z myślą o tym, aby obsadzić w niej Matta Dillona. Wytwórnia obawiała się jednak, że brak popularnych nazwisk w obsadzie (John Travolta nie wygrzebał się jeszcze z kryzysu) nie rokuje dobrze dla filmu - Tarantino powierzył więc rolę Butcha Bruce'owi Willisowi.
Pam Grier starała się o rolę Jody. Tarantino odrzucił jej kandydaturę, motywując swoją decyzję tym, że nie jest sobie w stanie wyobrazić Grier grającej nieśmiałą i bojaźliwą osobę.
Mickey Rourke otrzymał propozycję wcielenia się w rolę Butcha. Odrzucił ofertę, aby móc kontynuować swoją karierę bokserską.
Sylvester Stallone był brany po uwagę do roli Vincenta lub Butcha.
Kurt Cobain otrzymał propozycję wystąpienia w tym filmie jako handlarz narkotyków. Miała w nim wystąpić także Courtney Love jako żona handlarza. Propozycja została odrzucona.
Role Yolandy i Ringo zostały napisane specjalnie dla Amandy Plummer i Tima Rotha.
Postać Wolfa Tarantino wymyślił specjalnie dla Harveya Keitela.
Tarantino chciał, aby w rolę Zeda wcielił się Christopher Jones.
Niektóre sceny z Jimmiem Dimmickiem zostały wyreżyserowane przez niewymienionego w napisach Roberta Rodrigueza.
W restauracji Mia (Uma Thurman) wraca z łazienki i gryzie swego hamburgera. W następnych scenach pojawiają się i znikają kolejne kęsy na hamburgerze.
Butch (Bruce Willis) znajduje miecz nad drzwiami sklepu. Jest na niego zbliżenie, widzimy wtedy rękojeść, która znajduje się po prawej stronie. Gdy Butch bierze miecz, to rękojeść jest już po lewej.
Kiedy Butch (Bruce Willis) strzela do Vincenta (John Travolta), ślady trafień są porozmieszczane po całej klatce piersiowej. Jednak w następnym ujęciu, gdy Butch zagląda do ubikacji, są tylko na brzuchu.
W scenie tańca w "Jack Rabbit Slim's" na twarzy i szyi Johna Travolty można zauważyć cień rzucany przez kamerę.
Kiedy Butch (Bruce Willis) odjeżdża białą Hondą, już po tym jak odzyskał zegarek, w tylnej szybie samochodu widać odbicie mikrofonu.
Przed zastrzykiem z adrenaliną Vincent (John Travolta) zaznacza czerwonym markerem miejsce serca na klatce piersiowej Mii (Uma Thurman). Kiedy zastrzyk jest już zrobiony, znak ten znika.
Gdy Vincent i Mia wrócili z restauracji i w mieszkaniu Mia włącza muzykę, widać cień postaci, która odchodzi po jej lewej stronie, chociaż Vince cały czas stoi tuż koło niej.
Kiedy Jules (Samuel L. Jackson) jest u Bretta po walizkę, zabiera mu jego hamburgera. Gdy bierze go, jest on cały, a gdy chce ugryźć pierwszy raz, zostaje tylko połowa.
Kolor sera w Big Kahuna Burger zmienia się.
Na początku sceny ze złotym zegarkiem, czas na nim zmienia się między ujęciami.
W scenie, w której chłopak, wybiegając z łazienki, strzela do Vegi i Winnfielda i mimo opróżnienia całego magazynka trafia jedynie w ścianę za nimi, otwory po kulach w ścianie widać za parą bohaterów we wcześniejszym ujęciu, zanim jeszcze chłopak do nich strzelał.
Kiedy Vincent (John Travolta) wchodzi do salonu mieszkania Mii (Uma Thurman) w przeszklonych drzwiach widać najpierw jego odbicie, ale kiedy przechodzi w lewo można zauważyć odbicie operatora kamery.
Gdy Jody wychodzi z pokoju Lance, aby poszukać podręcznika medycznego, że nie ma ani jednego kolczyka na twarzy. Biżuteria pojawia się w następnym ujęciu, gdy Mia ma dostać zastrzyk adrenaliny.
Vincent rozpina etui możemy zobaczyć staroświecką szklaną strzykawkę. Jednak w zbliżeniu widać, że mamy do czynienia ze współczesną strzykawką wykonaną z plastiku.
W restauracji Jack Rabbit Slim, szminka Mii między ujęciami zmienia kolor z bardzo ciemnej czerwieni na blady róż.
W lombardzie ilość krwi na koszulce Butcha zmienia się.
Butch Coolidge ma ciemnozielone oczy, ale jego młodsza wersja w retrospekcji ma oczy koloru niebieskiego.
Kiedy Bonnie idzie przez salon do kuchni, można zobaczyć za nią cień kamerzysty.
Nazwa Harveya Keitela jest błędnie zapisana w czołówce jako "Havey Keitel".
Gdy Vincent opuszcza łazienkę Butcha, uchwyt na drzwiach znika.
Gdy Vincent strzela Marvinowi w głowę, kula przechodzi przez czaszkę powodując rozbryzg krwi tylnej szybie, a mimo to pocisk nie roztrzaskuje szyby.
Po tym, gdy Butch zabiera Fabienne chopperem należącym do Zeda, przednie światło pojazdu jest na przemian włączone lub wyłączone między ujęciami.
Gdy Jules strzela do leżącego na kanapie mężczyzny, jego broń nie wykazuje błysku towarzyszącego strzałowi z broni palnej. Jednak podczas egzekucji Bretta, zarówno z broni Julesa jak i Vincenta widać wspomniane błyski.
Podczas rozmowy kpt. Koons'a z małoletnim Butchem o dziadku chłopca, Danie Coolidge, wkrada się kilka nieścisłości. Wg niego przodek chłopca został podczas II wojny światowej powołany do Marines i zginął w walce z Niemcami na terenie Europy, w rzeczywistości niewielu Marines brało udział w walkach w Europie, tylko na Pacyfiku, gdzie wrogiem byli Japończycy. Dane Coolidge miał też przekazać zegarek strzelcowi z transportowca Air Force, jednak US Air Force zostały utworzone dopiero po II wojnie światowej, a wówczas posługiwano się nazwą US Army Air Corps. Transportowce były wówczas pozbawione broni i strzelców.
Winston Wolf oferuje podwózkę Julesowi i Vincentowi swoim dwumiejscowym NSX, gdzie jest dość miejsca jedynie dla niego oraz Raquel.
Gdy Butch zabiera swoją dziewczynę chopperem, w oknie motelowym można zauważyć wysięgnik mikrofonowy.
Gdy Butch jest na tyłach taksówki, zdejmuje rękawice bokserskie, a następnie wyrzuca je za okno. Jednak rękawice wydają dźwięk jakby nie wypadły na ziemię z jadącego auta lecz stojącego w miejscu.
W Jack Rabbit Slim, boy mówi: "Zaproszenie dla Phillipa Morrisa", jednak ruch jego ruch usta nie jest zsynchronizowany ze słowami.
Dźwięk nie jest zsynchronizowany, gdy Winston Wolf dzwoni do drzwi domu Jimmy'ego.
Podczas dialogu o "boskiej interwencji", cień wysięgnika mikrofonu jest widoczny w lewym górnym rogu ekranu, za Samuelem L. Jacksonem.
Chociaż Vince twierdzi, że francuska nazwa Ćwierćfuntera z serem brzmi Royal z serem to właściwa nazwa tego hamburgera nad Sekwaną brzmi Ser Królewski.
Po zastrzeleniu Vincenta, Butch popycha drzwi pozostawiając po sobie krwawe odciski palców. Następnie zaczyna czyścić pistolet gangstera przy użyciu czystych rąk, chociaż nie miał okazji do ich umycia.
Butch odczytuje nazwisko taksówkarki jako "Esmarelda Villa Lobos", a ona sama mówi, że jest Kolumbijką. Jednak prawidłowa hiszpańska pisownia imienia brzmi "Esmeralda".
Jules rzekomo kilkukrotnie cytuje w filmie Biblię, a mianowicie Księgę Ezechiela (25:17). W rzeczywistości tylko ostatni wiersz tej recytacji jest poprawny, sam Tarantino stwierdził, że było to zamierzone, aby dać wgląd w psychologię postaci.
Podczas sceny jedzenia Big Kahuna burgera, Jules odstawia napój obok papierowej torby. Torba następnie znika i pojawia się kilka razy pomiędzy ujęciami.
Gdy Jules i Vincent są w jadłodajni Hawthorne Grill, lód w szklankach znika, aby pojawić się chwilę później.
Gdy Butch jest po drugiej stronie ulicy od swojego mieszkania, budynek ma dwa piętra. Jednak, gdy mężczyzna jest na środku dziedzińca, można zauważyć, że budynek jest wyższy o dodatkowe piętro.
Podczas egzekucji Bretta widać, że Jules opróżnia magazynek pistoletu, a następnie go chowa. Jednak, gdy później facet z tyłu zaczyna strzelać do niego i Vincenta, a tamci odpowiadają ogniem, broń Julesa jest pełna, chociaż nie pokazano jakoby uzupełniał braki w amunicji.
Gdy Vincent i Jules są gotowi do mycia na podwórku, Jules zdejmuje swoje spodnie dwukrotnie.
W restauracji Jack Rabbit Slim's, szminka Mii zmienia kolor z ciemnej czerwieni na blady róż.
W łazience Jimmy'ego, Jules myje dłonie z krwi, rozpryskując ją wokół krawędzi umywalki. W następnym ujęciu krew znika.
Gdy Butch parkuje Hondę, można zauważyć, że niebo jest szare i zachmurzone. Jednak w następnej scenie, gdy mężczyzna udaje się do swojego mieszkania, niebo jest już błękitne.
Marvin zostaje postrzelony w twarz. Jednak, gdy jego zwłoki trafiają do bagażnika auta, można zauważyć, że czaszka jest nienaruszona.
Na początku filmu można zauważyć, że leżący na kanapie trup oddycha.
Gdy czwarty mężczyzna w mieszkaniu Bretta zaczyna strzelać z rewolweru w kierunku Vincenta i Julesa, nie widać, aby bęben rewolwerowy się obracał.
Zegar w domu Jimmy'ego cały czas pokazuje tą samą godzinę mimo upływu czasu.
Zdjęcia do filmu zrealizowano w Los Angeles, Hawthorne, Pasadenie, Glendale i Beverly Hills (Kalifornia, USA).
Zdjęcia do filmu kręcono od 20 września do 30 listopada 1993 roku.
"The Big Kahuna Burger" był także jedzony w filmie "Od zmierzchu do świtu", a pierwszy raz pojawił się w filmie "Wściekłe psy".
Po premierze filmu bardzo wzrósł popyt na lakier do paznokci, jakiego użyła w filmie Uma Thurman. Był w nowym odcieniu czerni o nazwie Rouge Noir. W domu towarowym Bloomingdales w Nowym Jorku na listę oczekujących wpisało się 1000 osób.
Marka papierosów "Red Apple" pojawia się również w "Czterech Pokojach" i "Kill Billu". To fikcyjna marka wymyślona przez Tarantino w celu ominięcia problemów z product placement.
Gdyby sceny ułożyć w porządku chronologicznym, ostatnim zdaniem wypowiedzianym w filmie byłoby: "Zed is dead, baby. Zed is dead...".
Po tym jak Butch zabija Maynarda i ratuje Marsellusa, ten mówi (o Zedzie), że "naśle na niego kilku czarnuchów, którzy popracują nad nim z obcęgami i palnikiem". W filmie "Charley Varrick", bohater o imieniu Maynard ostrzega jednego bankiera przed gangsterami, którzy popracują nad nim z obcęgami i palnikiem.
Dwie z trzech historii ukazanych w filmie Tarantino napisał jeszcze przed "Wściekłymi psami" i "Prawdziwym romansem". Po sukcesie tych dwóch filmów zdecydował się napisać trzecią historię i początkowo chciał, aby każdą z nich wyreżyserowała inna osoba.
Fabiene w jednej ze scen mówi, że "każda pora jest dobra na placek". Alabama w "Prawdziwym romansie" (scenariusz Quentin Tarantino) wypowiada taką samą kwestię.
Czerwony Chevrolet Chevelle Malibu, którym w filmie jeździł Vincent Vega, był prywatną własnością Quentina Tarantino. Został skradziony podczas produkcji filmu, odnalaziono go dopiero w 2013 roku.
Restauracja "Jack Rabbit Slim's" została zbudowana przez 75 ludzi w ciągu 9 tygodni kosztem 75 tys. dolarów.
Ciotka Ginny i wuj Conrad, o których wspomina Jimmie podczas rozmowy z Wolfem, to imiona faktycznych krewnych Quentina Tarantino (od strony ojca).
Uma Thurman występuje boso przez większą część filmu.
Nagranie sceny, w której Vincent wstrzykuje Mii zastrzyk z adrenaliną, nakręcono od tyłu. John Travolta po prostu wyjął igłę, a podczas montażu puszczono zarejestrowany materiał od tyłu.
Pierwotnie film miał zostać wyprodukowany przez studio Tri-Star. Studio zrezygnowało z tego, gdy zapoznało się ze scenariuszem.
Chandler Lindauer musiał siedzieć podczas sceny przemowy kapitana Koonsa, granego przez Christophera Walkena. Z powodu młodego wieku, nie miał pojęcia, co Walken mówił przy użyciu języka dorosłych.
Taniec Vincenta (John Travolta) i Mii (Uma Thurman) w restauracji Jack Rabbit Slims został skopiowany z wczesnego filmu Felliniego pt: "Osiem i pół", gdzie wykonywali go Gloria Morin (Barbara Steele) i Mario Mezzabotta (Mario Pisu).
Jimmie ma na sobie koszulkę z symbolem "Orbit", alternatywnej lokalnej gazety w Metro Detroit, dla których Quentin Tarantino zrobił wywiad, kiedy promował swój film pt: "Wściekłe psy".
Gdy Vincent po raz pierwszy wchodzi do domu Mii, jedne z tylnych drzwi są lekko uchylone. Zrobiono to dlatego, aby kamera nie odbijała się w szybie.
W początkowej wersji scenariusza fragment "The Bonnie Situation" miał nosić tytuł "Jules, Vincent, Jimmie and The Wolf"
W scenariuszu Butch jest bokserem wagi piórkowej, ale w filmie jego przeciwnik Wilson liczy 210 funtów wagi, co oznacza, że Butch powinien być w wadze ciężkiej.
Portfel z napisem "Bad Mother Fucker", którego na ekranie używa Jules, w rzeczywistości jest własnością reżysera Quentina Tarantino.